کشمش ضایعاتی

کشمش فرتاک | کشمش ، کشمش آفتابی ، کشمش ضایعاتی ، کشمش پلویی ، سرکه ای

کشمش ضایعاتی

کشمش فرتاک | کشمش ، کشمش آفتابی ، کشمش ضایعاتی ، کشمش پلویی ، سرکه ای

نصب چمن مصنوعی

نصب چمن مصنوعی به صورت گام به گام با متد جدید

نصب چمن مصنوعی با قیمت ارزان توسط نصابان حرفه ای، مجرب و آموزش دیده در اسرع وقت و آموزش گام به گام روش نصب چمن مصنوعی و انواع آن در کاربردهای متفاوت. 

 امروزه با افزایش چشمگیر استفاده از چمن مصنوعی نصب آن نیز بسیار برای افرادی که قصد خرید چمن مصنوعی و استفاده از آن را دارند دغدغه شده است.حال این سوال پیش می آید که آیا می شود چمن مصنوعی را خودمان نضب کنیم؟ برای این که پروژه نصب چمن مصنوعی ارزان و کم هزینه باشد، بهترین راهکار این است که خودمان دست به کار شویم تا چمن مصنوعی دیواری، چمن مصنوعی حیاط و ویلا، روف گاردن، بالکن و ... را نصب کنیم. آیا نصب چمن مصنوعی دشوار است؟ نصب چمن مصنوعی کار چندان دشوار و پیچیده ای نیست اما در عین سادگی نکات ظریف و روش های خاص خود را در هر کاربرد داراست. ما در این مقاله سعی کردیم انواع روش های نصب چمن مصنوعی را در کاربردهای متفاوت به شما ارائه دهیم تا در صورت روبرو شدن با چالش های نصب چمن مصنوعی به راحتی از پس آن برآیید.

 

نصب چمن مصنوعی دیواری

آیا تا به حال یک دیوار چمنی سبز مخملی در لابی های مدرن هتل ها و ساختمان های اداری و مسکونی دیده اید و فکر کرده اید که چگونه می توانید این کار را در خانه خود انجام دهید؟

 این قطعات تزیینی فضای لطیف و فوق‌العاده ای را به دفاتر، اتاق های منازل و رستوران‌ها می بخشد. استفاده از چمن مصنوعی دکوراتیو روز به روز در حال افزایش است و هر روزه شاهد ایده های جدید و نو در استفاده از چمن مصنوعی دیواری هستیم.

با افزایش محبوبیت دیوارهای چمنی عمودی، اغلب افراد تصور می کنند که نصب آن در منزل دشوار می باشد. از آنجایی که روش نصب چمن مصنوعی دیواری برای اکثر افراد سوال است، ما روند گام به گام نصب چمن مصنوعی دیواری را برای شما جمع آوری کرده ایم.

ایجاد دیوار چمنی در خانه یا محل کار شما یک کار نسبتا ساده است که به چند ابزار به همراه یک چمن مصنوعی متناسب با سلیقه شما نیاز دارد. پس از نصب صحیح و ایمنی چمن مصنوعی دیواری می توانید با اتصال گیاهان تزئینی توسط منگنه و چسب دیوار چمنی جذاب متناسب با سلیقه خود را ایجاد کنید.

نصب چمن مصنوعی دیواری در صورت داشتن لوازم مورد نیاز یک پروسه بسیار آسان می باشد و برای مدت طولانی از آن لذت خواهید برد. نصب چمن مصنوعی دیواری زمان اندکی را از شما خواهد گرفت و با شخصی سازی آن طبق سلیقه خود می توانید طراحی ارزشمندی را را به منزل خود هدیه دهید.

حال که تصمیم گرفته اید نصب چمن مصنوعی دیواری را خود انجام دهید به مراحل زیر توجه کنید، البته اجرای هر مرحله بستگی به ابعاد دیوار شما و طراحی خاص شما قابل تغییر می باشد.

نصب گرین وال در اتاق کار

تهیه لوازم مورد نیاز

برای ایجاد دیوار چمن در مرحله اول می بایست چمن مصنوعی دیواری را نصب کنید و در مرحله آخر تزئین نمایید. برای نصب چمن مصنوعی دیواری می بایست لوازم مورد نیاز را تهیه نمایید.

لوازم مورد نیاز برای نصب چمن مصنوعی دیواری چیست؟ لوازم مورد نیاز برای نصب چمن مصنوعی دیواری شامل متر، منگنه تفنگی، قیچی و گچ می باشد.

طراحی و اندازه گیری

قبل از نصب چمن مصنوعی دیواری باید طراحی آن را مشخص کنید و تعیین کنید که می خواهید دیوار چمنی شما چگونه به نظر برسد؟

قبل از خرید هر چیزی، باید بفهمید که می خواهید دیوار چمنی شما چگونه به نظر برسد. آیا می‌ خواهید چمن‌ مصنوعی را بچسبانید و سپس عناصر تزئینی خود را اضافه کنید و یا می‌خواهید قطعات جداگانه‌ای را برای ظاهری انتزاعی‌تر برش دهید؟

 اگر قصد دارید تمام دیوارها را بپوشانید، طول و عرض دیوار را متر کنید و با ضرب طول هر دیوار در عرض آن، کل مساحت را محاسبه کنید. بهتر است کمی بیشتر چمن مصنوعی خریداری کنید تا در صورت تغییر طراحی با مشکل مواجه نشوید.

چگونه اندازه دقیق چمن مصنوعی را بخریم؟ برای خرید اندازه دقیق چمن مصنوعی می توانید آنچه را که قصد دارید اجرا کنید ترسیم کنید و به یک فروشگاه چمن مصنوعی مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین از شرکت های اجرای چمن مصنوعی مشاوره لازم را دریافت نمایید.

از گچ می توانید برای ایجاد خطوط روی استفاده کنید. این امر در صورتی کاربد خواهد داشت که بخواهید از قطعات کوچکتر به عنوان بخشی از یک اثر هنری پیچیده استفاده کنید.

خرید چمن مصنوعی

حال نوبت خرید چمن مصنوعی است. انتخاب های بسیاری با رنگ ها و بافت گوناگون موجود می باشد.

اگر به دنبال تکه‌های کوچک‌تر برای اتاق و فضای کوچک ‌تر هستید و یا می‌خواهید از چند مدل چمن مصنوعی استفاده کنید و هر کدام را به صورت جداگانه شکل دهید و آنها را روی دیوار بچسبانید، بنابراین بهتر است به سراغ تکه‌های جداگانه چمن مصنوعی بروید. کار با این قطعات چمن مصنوعی آسان است و در فضای داخلی و خارجی به راحتی می توان دیوار چمنی را اجرا کرد.

اگر از چمن مصنوعی به عنوان پس زمینه استفاده می کنید و یا قصد دارید کل دیوار خود را با استفاده از چمن مصنوعی دیواری بپوشانید، به دنبال یک محصول چمن مصنوعی با ابعاد بزرگ ‌تر باشید که بتوانید در صورت نیاز برش دهید و طراحی کنید.

برای افزودن ضخامت و ابعاد بیشتر به دیوار چمن خود، می توانید چمن را در سبک های مختلف مانند گیاه همیشه سبز یا پرچین پیدا کنید. همچنین محصولات چمنی وجود دارند که از قبل به صورت پس‌زمینه و قطعات به هم پیوسته بریده شده‌اند.

برش زدن چمن مصنوعی

پس از خرید چمن مصنوعی و در اختیار داشتن آن، نوبت به برش زدن چمن مصنوعی می رسد. اگر با یک قطعه بزرگتر کار می کنید، از متر برای اندازه گیری و گچ برای ایجاد خطوط و علامت زدن روی چمن استفاده کنید تا بدانید کجا را باید برش دهید.

چسباندن چمن مصنوعی دیواری

اکنون که قطعات چمن مصنوعی دیواری را دقیقاً همانطور که مد نظرتان بود تنظیم کردید، شروع به چسباندن چمن مصنوعی دیواری کنید. اینجاست که روش نصب چمن مصنوعی دیواری بر اساس نوع سطحی که چمن را می چسبانید تغییر می کند.

دیوار معمولی

اگر چمن مصنوعی دیواری را روی یک دیوار معمولی در داخل خانه قرار می دهید، از یک منگنه تفنگی استفاده کنید.

به کمک فرد دیگر چمن را در مقابل دیوار قرار دهید و توسط منگنه تفنگی آن را به دیوار متصل نمایید.

دیوار سیمانی، آجری، پلاستیکی و چوبی

اگر قصد دارید چمن مصنوعی دیواری را روی دیوارهای سختی مانند دیوار سیمانی، آجری، پلاستیکی و چوبی نصب کنید ممکن است به چسب قوی ‌تری مانند چسب ساختمانی پلی‌اورتان سخت نیاز داشته باشید.

جهت نصب چمن مصنوعی دیواری بر روس سطوح چوبی در فضای باز، ابتدا قبل از قرار دادن چمن، از یک درزگیر مقاوم در برابر آب استفاده کنید تا از آسیب به دیوار پس از بارش باران جلوگیری شود. انجام این کار همچنین از تشکیل کپک و کپک بین دو سطح جلوگیری می کند.

اضافه کردن تزئینات

پس از نصب چمن مصنوعی دیواری و اطمینان از ایمنی آن نوبت به اضافه کردن تزئینات است. برای فکر کردن به چیزی که می خواهید خلق کنید زمان بگذارید و یک طرح شخصی سازی شده متناسب با طراحی فضای اطراف را اجرا کنید همچنین شما می توانید از گیاهان مصنوعی نیز برای زیباتر و طبیعی تر جلوه کردن استفاده نمایید. شما می توانید در محیط های ورزشی از چمن مصنوعی نواری سفید و توپ به عنوان تزئینات استفاده نمایید.

نگهداری از چمن مصنوعی دیواری

چمن مصنوعی دیواری مانند هر دکوراسیون دیگری نیاز به نگهداری و نظافت دارد. زیرا در گذر زمان مقداری گرد و غبار بر روی الیاف آن خواهد نشست. برای این که چمن مصنوعی دیواری شما زیبا تر به نظر برسد گاهی اوقات آن را با جاروبرقی تمیز کنید و در صورت شل شدن لبه های چمن مصنوعی دیواری به کمک منگنه تفنگی از نو آن را به دیوار متصل نمایید.

کجا می توان چمن مصنوعی دیواری نصب کرد؟

بیشتر مردم فقط به چمن به عنوان چیزی که در حیاط ها و پارک های ما روی زمین است فکر می کنند، اما روند نصب دیوارهای چمنی در داخل و خارج از خانه بیشتر شده است. دلیل اصلی نصب دیوار چمنی جنبه طراحی آن است.

دیوارهای چمنی در خانه ها، ادارات و موزه ها یافت می شوند. اساساً، اگر از دیوارهای سفید ساده راضی نیستید و می خواهید مقداری هیجان رنگ و روح به اتاق اضافه کنید، دیوار چمنی گزینه مناسبی برای شما می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.