کشمش ضایعاتی

کشمش فرتاک | کشمش ، کشمش آفتابی ، کشمش ضایعاتی ، کشمش پلویی ، سرکه ای

کشمش ضایعاتی

کشمش فرتاک | کشمش ، کشمش آفتابی ، کشمش ضایعاتی ، کشمش پلویی ، سرکه ای

چمن مصنوعی برای بالکن

بسیاری از صاحبان خانه با بالکن خود تقریباً مانند یک باغ رفتار می کنند. جای تعجب نیست که آنها تمام تلاش خود را می کنند تا ظاهر آن عالی به نظر برسد و گیاهان زیادی را در آنجا قرار دهند. متأسفانه محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد. استفاده از چمن طبیعی در بالکن ایده چندان جالبی نیست. اگرچه از نظر تئوری امکان پذیر است، اما در واقع بسیار مشکل ساز است و توجه و نگهداری زیادی را می طلبد.

  

انواع چمن مصنوعی بالکن

چمن مصنوعی بالکن از چندین لایه تشکیل شده است. لایه زیرین اساسی ترین لایه آن است. این لایه نه تنها باید بادوام باشد بلکه انعطاف پذیری بالای آن بسیار مهم است. در لایه زیرین منافذی برای عبور آب و تعادل سطح رطوبت تعبیه شده است. لایه رویی از الیاف چمن مانند تشکیل شده که به لایه زیرین متصل می باشد. انواع مختلف چمن مصنوعی بالکن از نظر ارتفاع الیاف، رنگ الیاف، نوع بافت و جنس وجود دارد. الیاف چمن مصنوعی بالکن به صورت تک رشته و چند رشته ای تولید می شود.

چگونه از چمن مصنوعی بالکن مراقبت کنیم؟

مراقبت از چمن مصنوعی بسیار آسان است و نیاز به توجه زیادی ندارد.  فقط باید آن را مرتباً تمیز کنید. می توانید این کار را به سادگی با استفاده از جاروبرقی انجام دهید. برای تمیز کردن چمن مصنوعی می توانید از یک پارچه مرطوب کمک بگیرید و یا حتی آن را با آب بشویید. اگر می خواهید چمن مصنوعی حداقل برای چند سال خوب وتمیز به نظر برسد حتماً مرتباً آن را توسط فرچه چمن مصنوعی برس بزنید. به این ترتیب ، می توانید الیافی را که هنگام راه رفتن روی سطح خوابیده شده است را به حالت قبل برگردانید.


انواع طرح چمن مصنوعی بالکن

شما می توانید برای زیبا تر کردن و دیزاین بالکن منزل، بالکن ویلا و بالکن اداره از انواع طرح چمن مصنوعی بالکن بهره ببرید. استفاده از چمن مصنوعی بالکن فقط شامل صرفا نصب چمن مصنوعی دکوراتیو به عنوان چمن مصنوعی موکتی برای بالکن نمی باشد. شما می توانید از طرح های مختلفی که در ادامه ارائه می دهیم بهره گیری نمایید.

چمن مصنوعی در قسمتی از بالکن

برای داشتن یک بالکن با دکور خاص می توانید از چمن مصنوعی در نقاط خاصی از بالکن بهره ببرید و یا چمن مصنوعی بالکن را به صورت برش های مربعی و یا مستطیل با سنگ و یا چوب ،ترمو وود، کاشی و یا سرامیک ترکیب کنید.

طراحی بالکن مینیمالیستی با استفاده از چمن مصنوعی بالکن

در واقع چمن مصنوعی برای هر نوع طراحی بالکن مناسب است. در فضاهای بسیار طبیعی، سنتی و یا شبیه روستا قابلیت اجرا دارد. همچنین شما می توانید آن را با مواد اولیه دیگری مانند بتن ترکیب کنید.

استفاده از چمن مصنوعی بالکن و ترکیب آن با اسلب بتنی بسیار زیبا به نظر می رسد و یک طراحی بالکن مینیمالیستی به شما می دهد.


چمن مصنوعی مناسب بالکن چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که گفتیم چمن مصنوعی بالکن یک چمن مصنوعی تزئینی است و برای دکوراسیون خانه بکار برده می شود. طراحان داخلی با بهره گیری از هنر خود از این چمن مصنوعی برای زیبا و سر سبز نشان دادن بالکن و تراس استفاده می کنند. برای اینکه بتوان چمن مصنوعی مناسب با بالکن و تراس را انتخاب کنیم باید ابتدا ببینیم نحوه استفاده ما از آن چگونه است. برخی از مواقع ما بالکن خانه را بخشی از فضای داخل خانه می دانیم و پا برهنه و بدون کفش و دمپایی به بالکن می رویم که در این شرایط می توان از چمن مصنوعی هایی تک بافت با ظاهری ساده که دارای الیاف های کوتاه بین 10 تا 25 میلیمتر هستند هم بهره برد. تا میزان آشغالگیری کمتر و قابلیت شستشوی بهتری داشته باشد. چمن های مصنوعی دو بافت آشغالگیری بیشتری دارند و برای همین شستشو و تمیز کردن آنها کار دشوارتری نسبت به شتشوی چمن مصنوعی با الیاف تک بافت است. 

اگر می خواهید هنگامی که در بالکن پا میگذارید حس لطافت ونرمی را احساس کنید چمن های مصنوعی با الیاف نرم را نصب کنید. پیشنهاد ما برای اینکار استفاده از چمن مصنوعی با الیاف مونو به ارتفاع 10 تا 25 میلیمتر می باشد. بسیاری از مردم در بالکن خانه خود دمپایی دارند و با دمپایی در بالکن راه می روند این افراد می توانند چمن های مصنوعی با ظاهری طبیعی و زیبا و همچنین با ارتفاع الیاف بلندتر بین 10 تا 40 سانتیمتر را در بالکن خانه خود نصب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.