در سال 2010، سازمان بینالمللی استاندارد (ISO)، استاندارد جدیدی به نام ایزو10668 را باعنوان ارزشگذاری برند منتشر کرد تا به کسبوکارها کمک کند ارزش برندهای خود را به طور مداوم و دقیق اندازهگیری کنند.
امروزه برندها محدود به بازاریابی یا سود حاصل از یک شرکت نیستند، بلکه بخشی از زندگی روزمره ما هستند. در پرتو ظهور مفاهیم آگاهی مصرف کننده و اقتصاد جدید جهانی، برندها نقش اساسی ایفا می کنند. اصطلاح برند به نام ها، اصطلاحات، علائم، نمادها و آرم هایی استنباط می شود که کالاها، خدمات و شرکت ها را مشخص می کنند.
بسیاری از صاحبان خانه با بالکن خود تقریباً مانند یک باغ رفتار می کنند. جای تعجب نیست که آنها تمام تلاش خود را می کنند تا ظاهر آن عالی به نظر برسد و گیاهان زیادی را در آنجا قرار دهند. متأسفانه محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد. استفاده از چمن طبیعی در بالکن ایده چندان جالبی نیست. اگرچه از نظر تئوری امکان پذیر است، اما در واقع بسیار مشکل ساز است و توجه و نگهداری زیادی را می طلبد.